Nives Šikanić Dugić
23. 09. 2016.
AUTORICA:
Prim.mr.sc.
Nives Šikanić Dugić
dr.med. spec.ginekolog
Pozdrav i poštovanje! Pila sam antibebi pilule 4 godine. Napravila sam dugu pauzu, pa sam ih sad opet počela piti - Microgynon. Ranije je momak uvijek ejakulirao u mene i nikada nije bilo problema. A sada je ejakulirao u mene prvog dana menstruacije, ali ovo mi je prva kutija i 2 sata poslije prve popijene pilule imala sam dijareju, točnije rjeđu stolicu sa malo ''vode'', samo jednom! Nisam popila još jednu, već sam nastavila uobičajeno sljedećeg dana i svakog narednog u slično vrijeme. Zatim je ejakulirao u mene i četvrtog dana menstruacije nakon četvrte popijene pilule. Mislite li da postoji opasnost od trudnoće, ako izuzmemo da ni jedna kontracepcija nije 100% sigurna? Unaprijed mnogo hvala na odgovoru!!! 
 
Smatra se da, ukoliko djevojka ima povraćanje ili proljev unutar 2-3 sata od popijene tablete, da se može smanjiti kontracepcijski učinak tablete i da ju treba nadomjestiti. Kako si imala odnos 1. i 4. dan menstruacije, a i stolica je bila očito mekša, a ne i pravi proljev, nebi trebalo biti poblema sa zaštitom. Uvijek možeš napraviti ultrazvuk iza iduće menstruacije i uvjeriti  se da je sve u redu.

 

Postavi pitanje našim stručnjacima

Maloljetna sam, a dečko je punoljetan. Možemo li imati problema?

Ivana Biuk
09. 04. 2018.
AUTORICA:
Ivana Biuk
mag.iur.

Pozdrav! Imam 17 godina, i decka od 28 godina. Moji roditelji znaju za to, mama nas podrzava ali tata bas i ne. Zanima me dali moj decko moze imati nekih problema sa zakonom zbog nase razlike u g odinama.

 

Poštovana, Navedeni odnos nije kažnjiv po hrvatskom kaznenom zakonodavstvu.

 

 

© Mama je mama 2019