Nives Šikanić Dugić
18. 04. 2018.
AUTORICA:
Prim.mr.sc.
Nives Šikanić Dugić
dr.med. spec.ginekolog

Pozdrav, treba mi savjet. Pijem Lindynette 30 od 10mj, sada ispijam 7 kutiju.
Dobila sam ih iz razloga sto imam puno čokoladno-mesnatih cista, koje su se pocele gomilati jedna na drugoj.
E sad, problem je sto svaki mjesec nakon tih tableta redovito dobijem 1-1,5kg. Isto jedem, krečem se i fizički radim kao i prije, nista  nisam mjenjala kad sam ppocela piti pilule. Problem je jos sto mi je lice prije bilo cisto, pristic bi dobila samo prije menstruacije. Sada dobijem svakih par dana, što mi to nikad nije u mojih 22god nije bilo. Za mitesere da ni ne govorim, najgore područje moga lica je čelo i brada i oko usana, puna sam ožiljaka, stiskala ja prištiće i mitesere ili ih pustila da sami ispadnu. Lice mi je postalo kao rat između dva neprijatelja, kosa mi otpada više nego prije, tijelo mi je poćelo izgledati kao u žene koja je tek izašla s poroda, sve obišeno i katastrofalno(nisam nikada rodila niti bila trudna)
Najveća prednost tih tableta je to što nemam više bolova menstrualnih kakve sam imala prije ispijanja, imala bih 5 od 7 dana bolova, koliko menstruacija traje.
E sad moj mozak mi daje nalog da prestanem piti, iako su mi pomogle, imam više štete po tijelu i licu nego koristi. Moja pametna ginekologica se nije ni potrudila da mi pomogne oko toga i da me uputi što dalje ili da mi dade neke druge tablete, samo je bahato rekla da prestanem piti, jel ju nije ni briga.
Sad vas molim ako možete da mi pomognete, da mi dadete neki savjet sto da napravim. Ako prestanem piti opet me čeka pakao kod menstruacije, nema spavanja, bolovi katastrofalni, ni injekcija ni tablete ni ništa ne pomaže. Molim vas neki savjet. Hvala vam unaprijed!

Očito da ti Lindynette 30 nisu dobre, pa se može uzeti manja doza hormona  u Lindynettama 20. S obzirom da imaš i kozmetske probleme i dobivaš na težini preporuča se promjena vrste kontracepcije u one koje sadrže drospirenon ili klormadinon, a na  koje ćeš također imati puno manje bolne menstruacije, ali  nećeš imati nuspojave koje opisuješ. Savjetuj se sa svojim ginkologom da ti prepiše hormonsku kontracepciju koja u sebi ima jedan od prethodno spomenutih sastava hormona.

 

Postavi pitanje našim stručnjacima

Dečko nema povjerenja u mene

Marina Ecimović
18. 05. 2016.
AUTORICA:
Marina Ecimović
mag. .psych.
Poštovanje, dečko i ja imamo problem u vezi. Zajedno smo već godinu i 5 mjeseci. On se nikako ne može pomiriti s mojom prošlosti. Naime imala sam dva dečka prije njega s kojima sam imala seksualne odnose i to sam mu rekla, ali on nikako da se pomiri s tim. Jedno vrijeme bude dobro i onda svađa: „Ti si ovakva. ti si onakva, imala si ih više, sve lažeš...“ I tako često. Pa ne znam što da učinim i kako da postupim u vezi toga? Pozdrav.
 
Poštovana, čini se da ti i dečko imate problem s povjerenjem u vašoj vezi. Točnije, tvoj dečko je taj koji teško uspostavlja povjerenje, a koje je nužno u zdravoj i stabilnoj ljubavnoj vezi. Ukoliko partneri ne vjeruju jedno drugome, uvijek se javlja nekakva sumnja na bilo kakve postupke druge osobe te stoga posljedično stalno izbijaju nove svađe. U takvom odnosu bilo kakva sitnica može biti povod za svađu. Također je i u velikoj mjeri zastupljena ljubomora te će dečko na svakog drugog dečka u tvom životu gledati kao na potencijalnu prijetnju. Ono što možeš napraviti je da iskreno razgovaraš sa svojim dečkom. Reci mu kako se osjećaš zbog njegovih stalnih vraćanja na tvoju prošlost i koliko te to boli što ti ne vjeruje u potpunosti. Pojasni mu da prošlost ostaje prošlost, a da bi vaša veza imala budućnost reci mu da ti mora vjerovati, jer na ovaj način vaša veza ne može puno napredovati te je opterećujuća i tebi i njemu. Pokaži mu da voliš samo njega i da želiš samo njega. Ako sve to ne uspije te ti on i dalje ne bude vjerovao, onda razmisli je li on pravi dečko za tebe odnosno možeš li se nositi s njegovim manjkom povjerenja u tebe. Sretno!
 

© Mama je mama 2019