Nives Šikanić Dugić
27. 08. 2019.
AUTORICA:
Prim.mr.sc.
Nives Šikanić Dugić
dr.med. spec.ginekolog
 

 

Nakon popijene 2 kutije tableta Jazz započela sam s trećom kutijom. Međutim, 1.tjedan 3.kutije dogodila mi se pogreška. Tablete sam držala na strani gdje ih vadim i umjesto 1.reda zabunom krenula piti zadnji red koji sadrži 4 placebo tablete( s te strane 1.red je zadnji). Naravno, nisam primjetila sve dok nakon 6 popijenih tableta nisam ponovo dobila menstruaciju ( krvarenje) koje sam imala prije tjedan dana. Moja doktorica je bila na god. I ja sam nastavila dalje s 1.im redom tableta. Sta dalje napraviti i kako ponovo uskladiti hormone? Da li sam jako poremetila ciklus? Napomena da tablete pijem radi akni..
Unaprijed hvala na odgovoru. LP,


Nastavi dalje piti do kraja roze tablete(s hormonima) i onda napravi 4 dana pauzu (umjesto bijelih placebo tableta ) u kojoj se opet može javiti oskudna menstruacija. Nakon ta 4 dana nastavi s novim pakiranjem Yaz-a.S obzirom da ih pijes zbog akni neće se ništa dogoditi, jer ih ne piješ za zaštitu od trudnoće.

 

 

Postavi pitanje našim stručnjacima

Sin od 16 čeka dijete s djevojkom od 18 - koja su prava?

Maja Sammsa
22. 07. 2019.
AUTORICA:
Maja Sammsa
dipl.iur.
 
 
 
Pročitaj više

© Mama je mama 2019