Dubravko Lepušić
20. 05. 2015.
AUTOR:
Doc.dr.sc.
Dubravko Lepušić
dr.med. spec.ginekolog

Poštovani, dermatolog mi je prije dva mjeseca propisao uzimanje antibiotika Minostad 500mg (minociklin) kao terapiju za uklanjanje akni na licu. U toku terapije prva menstruacija je bila normalna, druga je bila nešto kasnije nego uobičajeno (ciklus mi je inače 24-25 dana, ta je došla 27.-mi dan). Sada, nakon prestanka terapije, 19.dan od prethodnog ciklusa sam dobila menstruaciju, ali jako oskudnu (samo par kapi krvi i evo četvrti dan nakon toga javlja se smeđi iscjedak). Što se tiče spolnog odnosa, desio se, ali uz zaštitu (kondom). Zašto mi se događaju promjene u ciklusu? Unaprijed zahvalna.


Ovaj antibiotik nema veze s poremećajem ciklusa koji je sigurno hormonski uvjetovan. Obično akne idu i uz tzv. policistične jajnike pri čemu bi mogle biti ovakve oscilacije mensesa. Prvi korak je da se javiš na UZV pregled radi pregleda jajnika i onda bi ti se odredila terapija koje bi ti bila i za regulaciju ciklusa i za akne. Obično je lijek izbora Diane 35 tablete.

 

 

Postavi pitanje našim stručnjacima

Stambeno pitanje

Bojan Krsnik
31. 12. 2015.
AUTOR:
Bojan Krsnik
aps.soc.rada

Imam 17 godina, trudna sam 5 mjeseci i navršit ću 18 godina taman kad se dijete rodi. Dečko mi ima 18 godina, ali ne radi. Pošto je situacija doma grozna, roditelji su skroz protiv cijele situacije, ne žele da živim s njima, a i ja bih radije bila s dečkom. Moje pitanje je kakva mi prava imamo u ovakvoj situaciji i možemo li tražiti pomoć centra za socijalnu skrb pošto nemamo nikakva primanja ni krov nad glavom? Hvala.

Poštovana, sve dok ne napunite 18 godina pod skrbništvom ste svojih roditelja. Do tada oni brinu i skrbe o Vama. Ukoliko imate poremećene i narušene odnose, potrebno je potražiti pomoć nadležnog centra za socijalnu skrb kako bi Vam pomogli pri privremenom smještaju, posebice ukoliko Vaš dečko ne radi i nemate primanja koja bi bila dostatna za osiguravanje uvjeta za zdrav i siguran život djeteta.

 

 

© Mama je mama 2018